Log in or create new account to save this product to your wishlist.
Verzending & retouren
Verzending
Verzendkosten:
Wij rekenen €5,95 verzendkosten in België.
*Levermomenten kunnen afwijken op feestdagen.
*Bij vertraging van de verzendpartijen kan bezorging tot 48u extra oplopen
Wanneer komt mijn bestelling binnen?
In het onderstaande verzendschema kan je zien wanneer je je pakketje kan verwachten. Verzendingen hebben meestal een levertijd van één dag op werkdagen. En anders 1 tot 2 dagen. Wil je de exacte levertijd weten, stuur dan een mail naar hello@moowy.be. De bezorgtijd van planten wijkt af van het onderstaand schema, en wordt toegelicht onder het kopje “Bezorgtijd planten”.
Besteld voor 23:45h op | Eerste bezorg moment op |
---|---|
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Maandag |
Zondag | Maandag |
* Levermomenten kunnen afwijken op feestdagen
*Bij vertraging van de verzendpartijen kan bezorging tot 48u extra oplopen
Bezorgtijd planten
De bezorgtijd voor onze planten bedraagt nu 2-3 dagen.
Track & Trace
Nadat je pakket ons magazijn heeft verlaten krijg je een mail met jouw track & trace code. Daarmee kun je heel makkelijk je bestelling volgen. Je kunt de track & trace code ook ontvangen via een sms, wat je zelf handig vindt.
Binnen België worden onze pakketten door PostNL bezorgd. Mocht je bij bezorging van het pakket niet thuis zijn, dan zal deze de volgende dag nogmaals worden aangeboden of bij de buren worden afgeleverd. Je ontvangt van PostNL dan een berichtje hierover in je brievenbus. Als het pakket na twee bezorgpogingen niet kan worden afgeleverd, kan deze worden afgehaald bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie.
*Verzendvoorwaarden zijn niet van toepassing bij het bestellen van graszoden
Vertraagde bezorging
Bij MOOWY doen we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de producten die je vandaag besteld, morgen geleverd zijn. Soms lukt dat helaas niet, mocht dit gebeuren dan kan je ervan op aan dat we ons uiterste best zullen doen om je bestelling zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen.
Retouren
Niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen probleem. Bij MOOWY kun je een product dat op onze website is gekocht binnen 60 dagen na aankoop retourneren, op voorwaarde dat de verpakking ongeopend is. Accessoires vormen hierop een uitzondering; als ze geopend maar ongebruikt zijn, kunnen ze ook worden geretourneerd. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van producten voor rekening van de klant zijn. We waarderen je begrip en staan klaar om je te assisteren bij het retourproces.
Retouren bol.com
Als je jouw producten via bol.com hebt besteld en je overweegt een retour, volg dan deze eenvoudige stappen:
- Meld je retour aan in je bol.com koopaccount.
- Zodra wij je retour hebben ontvangen, verwerken we dit zo snel mogelijk.
- Via bol.com ontvang je het aankoopbedrag terug.
Bij MOOWY streven we ernaar om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Als je vragen hebt of assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je vertrouwen in onze producten en service.
Retouren planten
Het is helaas niet mogelijk om planten die bij ons gekocht zijn te retourneren. Blote wortel planten en planten met kluit die kunnen bederven binnen de bedenktermijn en zijn daarom uitgezonderd van het herroepingsrecht. Dit betekent dus dat, omdat het hier gaat om levende producten zoals planten en bloemen, wij helaas geen kamer- en tuinplant retouren kunnen ontvangen.
We begrijpen echter dat tevredenheid belangrijk is. Mocht je niet tevreden zijn met je bestelling, neem dan contact met ons op. We staan klaar om samen naar een passende oplossing te zoeken.
Hoe kan ik mijn product retouren?
Via de onderstaande link kan je een retour aanmelden.
Retourneer hier jouw producten
Het retouradres:
MOOWY B.V.
Zoete Inval 4 -8
4815HK BREDA
Abonnement opzeggen
Het Groen Gazon Service abonnement is op te zeggen na 1 jaar. Voor verdere vragen kan je bij onze klantenservice terecht: hello@moowy.nl.
Herroepingsrecht
Herroepingsrecht bij producten
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, kun je ons via een ondubbelzinnige verklaring op de hoogte stellen van je beslissing om de overeenkomst te herroepen. Dit kan schriftelijk, per post, fax of e-mail. Hoewel je het modelformulier voor herroeping kunt gebruiken, ben je hiertoe niet verplicht. Zorg ervoor dat je jouw mededeling betreffende het herroepingsrecht verzendt voordat de herroepingstermijn is verstreken, om de termijn na te leven.
Binnen de eerste 14 dagen na het afsluiten van een abonnement heb je de mogelijkheid om ons te informeren over de ontbinding van de overeenkomst conform het herroepingsrecht.
Herroepingsrecht bij abonnementen (Groen Gazon Service)
Je kunt binnen 14 dagen nadat je jouw eerste Groen Gazon Service pakket hebt ontvangen, gebruik maken van het herroepingsrecht door contact met ons op te nemen. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag na jouw herroepingsmelding, zend je het pakket terug aan ons. Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht na het afsluiten van een Groen Gazon Service-abonnement, zullen de gemaakte kosten terugbetaald worden, met uitzondering van de verzendkosten. Er zijn voor jouw geen kosten voor het retourneren van een pakket. Wel ben je verantwoordelijk voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht.
Gevolgen van de herroeping
Je stuurt het pakket terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door de ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Je mag het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat je het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals dat in een fysieke winkel mogelijk is. Als je het product verder gebruikt dan hiervoor omschreven, ben je aansprakelijk voor de waardevermindering. Er is echter een uitzondering voor accessoires. Bij accessoires mag de verpakking geopend zijn, maar de producten moeten ongebruikt zijn en de verpakking moet nog in verkoopbare staat verkeren.
Houd er rekening mee dat je aansprakelijk bent voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, indien dit gebruik verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen. MOOWY behoud zich het recht voor om de waardevermindering van geretourneerde producten te verrekenen in de terugbetaling.
Er zijn voor jouw geen kosten voor het retourneren van een pakket. Wel ben je verantwoordelijk voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht.
Terugbetaling
Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht word je zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij jouw herroepingsmelding hebben ontvangen terugbetaald voor de reeds gemaakte kosten, met uitzondering van de verzendkosten voor levering van het pakket. Voor de terugbetaling maken wij gebruik van hetzelfde betaalmiddel als dat jij hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere betaalmethode. De terugbetaling is voor jou kosteloos. Als je hebt gekozen voor een duurdere leveringsmethode dan de goedkoopste standaardlevering, betalen wij de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug
Betaalmogelijkheden
Bij Moowy kun je betalen met de meest gangbare en veilige betaalmethodes. Op dit moment ondersteunen we:
- Belfius
- SOFORT Banking
- KBC/CBC Payment Button
- PayPal
- Mastercard
- Visa
- American Express
- Apple Pay
- Klarna
- Ideal
Als de betaalmethode van je keuze er niet tussen staat stuur ons dan een mail. Dan kunnen we kijken of we deze betaalmethode kunnen toevoegen.