MOOWY's Groen Gazon Service

Met de Groen Gazon Service abonnement van MOOWY krijg je elk seizoen op het juiste moment de juiste producten toegestuurd, inclusief een persoonlijk behandelplan. Zo heb je altijd een mooi onderhouden gazon!
Start direct met de gazon analyse
  • Persoonlijk advies
    Ontvang een gepersonaliseerd behandelplan om je gazon de juiste verzorging te bieden.
  • De juiste producten op het juiste moment
    Ontvang producten wanneer je het nodig hebt met onze seizoensgebonden pakketten. Speciaal samengesteld voor jouw gazon.
  • Altijd een groen gazon
    Geniet van een weelderig, groen gazon met onze Groen Gazon service – de ultieme oplossing voor een gezond gazon, het hele jaar door!
– STAPPEN –

Hoe werkt de Groen Gazon Service?

  • Doe de gazon analyse
    Vul de vragenlijst in en wij adviseren jouw welk pakket (Essentials, Plus of Pro) volgens ons het beste bij jouw wensen past.
  • Kies jouw abonnement
    Kies uit een Essentials-, Plus-, of Pro- pakket en personaliseer naar wens voor de perfecte zorg.
  • Doe de gazon analyse
    Vul de vragenlijst in en wij adviseren jouw welk pakket (Essentials, Plus of Pro) volgens ons het beste bij jouw wensen past.
  • Kies jouw abonnement
    Kies uit een Essentials-, Plus-, of Pro- pakket en personaliseer naar wens voor de perfecte zorg.
  • Ontvang ieder seizoen de juiste producten
    Ervaar moeiteloze seizoensverzorging met geautomatiseerde levering van jouw persoonlijke pakket.
  • De tuin in voor onderhoud
    Nu is het jouw beurt! Ga aan de slag met jouw op maat gemaakte pakket. Wij begeleiden je stap voor stap.
  • Geniet van een groen gazon
    Je hebt hard gewerkt aan je gazon. Het is tijd om te ontspannen en je groene successen te vieren!

Louis legt het uit!

Ontdek samen met Louis wat onze Groen Gazon Service te bieden heeft! Van handige producten tot waardevolle tips, krijg een voorproefje van wat je te wachten staat.

Louis Hooft
Oprichter & Gazon expert

Gazon advies nodig?

Ontvang deskundig inzicht met onze analyse en breng je gazon weer in top conditie.
– Product categorieën –

Wat je in je abonnement kan verwachten

Ontdek wat ons Groen Gazon Service-pakket voor jouw gazon in petto heeft.

  • Graszaad
    Van speelgazons tot schaduwrijke gebieden, MOOWY biedt graszaden voor elke behoefte en bodem, met premium kwaliteit gegarandeerd.
  • Gazon voeding
    Geef je gazon de beste zorg met onze hoogwaardige gazonmest, speciaal ontwikkeld voor elk seizoen. NPK-formule voor onmiddellijk zichtbare resultaten op elk type gras.
  • Bodemverbeteraar
    Verbeter je bodem met onze speciale mix, perfect afgestemd op onze graszaden en gazonmest. Voor een gezonde en veerkrachtige basis van je gazon.
  • Mosbestrijding
    Zeg vaarwel tegen mos met onze effectieve bestrijding! Ontworpen om je gazon te beschermen, voor een groen en mos-vrij resultaat.
  • “Super producten! Goede producten, duidelijke informatie en snelle levering.”

    Lees meer
  • “Ideaal voor een optimale grasmat. Makkelijk besteld en snel in huis. Naast de artikelen wordt er ook een stappenplan aangeleverd. Tevens krijg je ook nog e-mailtjes wanneer het tijd is om de producten te gebruiken.”

    Lees meer
  • “Geweldig advies en super kwaliteit. De adviezen neem ik altijd graag ter harte.
    Mijn grasveld is een biljartlaken en ben er trots op, juist omdat er honden oplopen en er toch geweldig uit ziet.”

    Lees meer
  • “Het geeft een persoonlijke benadering. Ik heb heel veel bijgeleerd betreft hoe je jouw gazon op een goede en correcte manier kunt klaarmaken voor het jaar, herstellen en onderhouden. Dit allemaal door louter nog maar 1x besteld te hebben. Deze firma lijkt me super gul met informatie…wat veel meer waarde heeft dan geld. Zeker, maar dan ZEKER een aanrader.”

    Lees meer
  • “Moowy is gewoon super. Ook de naservice. Wij hadden een probleem met onze gazon. Hebben hun een mailtje gestuurd met wat foto’s bij. En heb van hun een geweldige uitleg gekregen van wat we moesten doen. Echt super. Regelmatig wordt er ook een mail gestuurd op je eraan te herinneren dat het tijd is om te bemesten of dergelijke. Dat is fan weer heel handig is als je niet echt groene vingers hebt. Wij zijn alvast heel tevreden”

    Lees meer
  • “De meststof overtuigt werkelijk. Ben al jaren bezig mijn gazon optimaal te krijgen wat met andere merken meststoffen, nooit is gelukt. Na gebruik te hebben gemaakt van de zomermeststof van Moowy, nu na ca 10 dagen een super mooi en groen gazon. Wel nog wat onkruid (klaver) maar dat hoop ik binnenkort, met behulp van Moowy, weg te kunnen werken. Tot nu toe ben ik absoluut tevreden over het product.”

    Lees meer
Reviews

Wat vinden de MOOWY members?

4.7 van de 5 sterren
gebaseerd op 2358 beoordelingen
4.7 van de 5 sterren
gebaseerd op 2358 beoordelingen

Veelgestelde vragen

  • Algemeen
  • Contract
  • Betaling
  • Verzending
  • Garantie
  • Herroepingsrecht
Algemeen
Contract
Betaling
Verzending
Garantie
Herroepingsrecht
  • Wat omvat de Groen Gazon Service?

    De Groen Gazon Service van MOOWY is een abonnementsservice waarbij je gedurende 12 maanden de juiste gazononderhoudsproducten en adviezen ontvangt voor een optimaal onderhouden gazon. Je zult de fysieke producten in vier seizoenspakketten ontvangen inclusief een behandelplan per pakket.

  • Wat zijn de voordelen van het Groen Gazon Service abonnement?

    Met de Groen Gazon Service ontvang je niet alleen de juiste gazononderhoudsproducten op het juiste moment, maar krijg je ook persoonlijk advies en begeleiding gedurende het jaar. Dit zorgt ervoor dat je altijd een groen en gezond gazon hebt. Bovendien geniet je van exclusieve voordelen, zoals: een behandelplan per pakket, altijd korting op het gehele assortiment, snelle klantenservice reacties en belangrijke gazon-updates gedurende het jaar.

  • Welke abonnementsvormen zijn er?

    De Groen Gazon Service biedt drie abonnementsvormen aan die op verschillende vaardigheidsniveaus zijn gericht:

     

    • Gazon Essentials – specifiek ontworpen voor de beginnende tuinier.
    • Gazon Plus – bedoeld voor de gevorderde tuinier.
    • Gazon Pro – gericht op de echte tuin experts.

     

    Onze online keuzehulp, die een gazonanalyse uitvoert, kan je helpen om de beste keuze te maken.

  • Hoe vaak ontvang je een pakket?

    Ongeacht welk abonnement je kiest, je ontvangt vier keer per jaar een seizoenspakket. Deze pakketten bevatten de juiste producten die je gazon nodig heeft voor dat specifieke seizoen, zodat je het hele jaar door kunt genieten van een prachtig groen gazon.

  • Wat zit er in de pakketten?

    De exacte inhoud van de seizoenspakketten hangt af van het type abonnement dat je hebt gekozen. Over het algemeen bevat een pakket echter vier soorten gazonproducten: graszaad, meststoffen, bodemverbeteraars en mosbestrijdingsproducten. Elk pakket komt ook met een duidelijk behandelplan om je te helpen bij het gebruik van de producten.

  • Is een abonnement voordeliger dan losse producten bestellen?

    Nee. als je voor iedere levering afzonderlijk bestelt, betaal je bij elke bestelling verzendkosten. Bij onze Groene Gazon Service zijn de verzendkosten echter al inbegrepen, en geniet je daarnaast van extra gemak en exclusieve voordelen.

  • Hoe kan ik me abonneren op de Groen Gazon Service?

    Het aanmelden voor de Groen Gazon Service is eenvoudig en verloopt via ons online platform. Eerst voer je een gazonanalyse uit op de Groen Gazon Service-pagina op onze website. Op basis van deze analyse ontvang je advies over de abonnementsvorm die het beste bij jou past. Je kunt het voorgestelde abonnement aanpassen naar jouw wensen en optioneel extra’s toevoegen. Vervolgens voeg je de service toe aan je winkelmandje en ga je naar de checkout. Hier krijg je een overzicht van de kosten en kun je overgaan tot betaling. Daarmee gaat de 12 maanden durende contractperiode van start.

  • Wat gebeurt er na het aanmelden?

    Na je aanmelding ontvang je direct een bestelbevestiging en een persoonlijk behandelplan. Dit plan bevat gedetailleerde instructies voor het gebruik van de producten, evenals aanvullende tips & tricks voor een groen gazon. Binnen 2-3 werkdagen ontvang je jouw eerste pakket, waarna je kunt beginnen met het verzorgen van je gazon.

  • Wat is de minimale contractperiode?

    De minimale contractduur voor de Groen Gazon Service is één contractjaar. Dit houdt in dat je vier seizoenspakketten ontvangt. Na het vierde pakket kun je je abonnement op elk gewenst moment opzeggen.

  • Kan ik mijn abonnement wijzigen of opzeggen?

    Wat jammer dat je jouw abonnement wilt stopzetten. Je kunt het abonnement beëindigen zodra je het vierde seizoenspakket hebt ontvangen en het eerste abonnementsjaar is afgerond.

    Het stopzetten kan op twee manieren:

    1. Zelf online: Log in op onze website en stop je abonnement eenvoudig via je account.
    2. Via e-mail: Stuur een e-mail naar hello@moowy.be en wij zorgen ervoor dat het abonnement wordt stopgezet.

    Wil je het abonnement binnen het eerste jaar beëindigen? Dat kan alleen door het contract te ontbinden tegen betaling van een afkoopsom van 50% van het resterende abonnementsbedrag (met een maximum van €250). Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via hello@moowy.be.

  • Wat is de opzegtermijn?

    Na de oorspronkelijke contractperiode van één jaar (het betalen en ontvangen van vier seizoenspakketten), wordt je abonnement automatisch verlengd voor onbepaalde tijd.

    Zodra je het vierde pakket hebt ontvangen, kun je het abonnement op elk gewenst moment opzeggen, met een opzegtermijn van 30 dagen.

  • Kan ik mijn abonnement weer heractiveren nadat ik het heb stopgezet?

    Ja, het is mogelijk om je abonnement te heractiveren. Dit kan echter alleen binnen 30 dagen nadat je het abonnement hebt stopgezet. Wil je daarna opnieuw gebruik maken van de Groen Gazon Service, dan moet je een nieuw abonnement afsluiten.

  • Moet ik nog betalen nadat het abonnement is stopgezet?

    De automatische betalingen stoppen zodra de laatste bestelling volledig is betaald. Er worden geen nieuwe producten meer verzonden. Annuleer je het abonnement minder dan 30 dagen voor de volgende geplande bestelling? Dan wordt die bestelling nog verwerkt en verzonden.

  • Wat moet ik doen als ik ga verhuizen?

    Verhuis je tijdens de looptijd van je abonnement? Geen probleem! Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Kan ik mijn abonnement op elk moment upgraden of downgraden?

    Je kunt je abonnement op elk moment binnen de contractperiode upgraden naar een hoger niveau door contact op te nemen met onze klantenservice via hello@moowy.be. Het is echter niet mogelijk om je abonnement te downgraden tijdens de contractperiode.

  • Hoe kan ik mijn betaalmethode wijzigen?

    Wil je je betaalmethode wijzigen? Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar hello@moowy.be. Wij helpen je graag verder.

  • Wanneer moet ik betalen?

    Voor de Groen Gazon Service zijn er vier betalingen. De eerste betaling doe je bij de aankoop van de service. De volgende drie betalingen vinden gemiddeld elke drie maanden plaats, op het moment dat het volgende seizoenspakket verzonden wordt. Deze volgende betalingen worden automatisch geïncasseerd, waarvoor je bij de eerste betaling toestemming hebt gegeven.

  • Wat ga je betalen?

    De kosten voor de Groen Gazon Service zijn afhankelijk van het door jou gekozen abonnement en eventuele aanpassingen. Deze kosten worden vier keer per jaar in rekening gebracht, bij het verzenden van elk seizoenspakket. Het bedrag dat je per seizoenszending betaalt, blijft hetzelfde gedurende de 12 maanden looptijd van je abonnement. In geval van contractverlenging zullen wij je informeren over eventuele prijswijzigingen alvorens het abonnement wordt verlengd.

  • Hoe kan je betalen?

    Bij MOOWY doen we ons best om een breed scala aan betrouwbare en veilige betaalmethoden aan te bieden. Momenteel kun je betalen met:

    • iDEAL
    • Bancontact
    • Mastercard
    • Visa
    • American Express

    Als jouw gewenste betaalmethode er niet bij staat, neem dan contact met ons op via e-mail. We doen ons best om aanvullende betaalmethoden te accommoderen waar mogelijk.

  • Hoe vaak en wanneer ontvang ik mijn pakketten?

    Je ontvangt vier keer per jaar een pakket van de Groen Gazon Service. Het eerste pakket wordt binnen drie werkdagen na betaling verzonden. De daaropvolgende pakketten worden in gelijke intervallen van ongeveer drie maanden verzonden, afgestemd op de seizoenen.

  • Hoeveel kost de verzending?

    Goed nieuws – er zijn geen extra verzendkosten voor de pakketten. Deze zijn al inbegrepen in de prijs van de Groen Gazon Service.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Na iedere betaling ontvang je een e-mail met een track & trace-code, waarmee je de zending kunt volgen. Voor extra informatie over de verzending van je pakketten of voor onze specifieke verzenddatums kun je onze ‘Verzending en retouren’ pagina raadplegen, of contact opnemen met onze klantenservice.

  • Hoe worden de producten verzonden?

    We versturen onze pakketten via PostNL of DPD in België. Als je niet thuis bent bij bezorging, zal het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden worden of bij de buren worden afgeleverd. We verpakken de producten in een stevige zak of fles om ervoor te zorgen dat ze ongeschonden aankomen en bij grotere bestellingen gebruiken we extra stevige dozen en vulmateriaal. Meer informatie over verzending en levering vind je op onze ‘Verzending en retouren’ pagina.

  • In welke landen is de Groen Gazon Service beschikbaar?

    Het abonnement ‘Groen Gazon Service’ is alleen beschikbaar en kan door MOOWY alleen worden uitgevoerd in Nederland en België. Je dient Nederland of België woonachtig te zijn en de de pakketten kunnen enkel verzonden worden naar adressen in Nederland of België.

    Ga naar www.moowy.nl/groen-gazon-service/ om de Groen Gazon Service als je in België woonachtig bent.

  • Wat is de wettelijke garantie?

    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

  • Wat houdt de "60 dagen tevredenheidsgarantie" in?

    Onze aanvullende “60 dagen tevredenheidsgarantie” betekent dat als je niet tevreden bent met je aankopen binnen 60 dagen na ontvangst, we verschillende stappen zullen ondernemen om dit samen op te lossen. We zullen je vragen over je ervaring, indien nodig aanvullend advies geven, en zelfs kosteloos een vervangend product versturen als het probleem aanhoudt. Als al deze pogingen om je tevreden te stellen onvoldoende zijn, concluderen we dat we alles hebben gedaan wat we kunnen.

  • Wat moet ik doen als ik een probleem heb met een product?

    Mocht je om welke reden dan ook ontevreden zijn over een van onze producten, neem dan onmiddellijk contact met ons op. We zullen er alles aan doen om je te helpen en eventuele problemen op te lossen.

  • Wat moet ik doen als een product bij aankomst defect is?

    Als je een product ontvangt dat bij aankomst beschadigd is, neem dan direct contact met ons op. We zullen het probleem beoordelen en, indien nodig, een vervangend product toesturen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat je een bruikbaar en hoogwaardig product ontvangt.

  • Hoe werkt het herroepingsrecht bij de Groen Gazon Service?

    Je kunt binnen 14 dagen nadat je jouw eerste Groen Gazon Service pakket hebt ontvangen, gebruik maken van het herroepingsrecht door contact met ons op te nemen. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag na jouw herroepingsmelding, zend je het pakket terug aan ons. Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht na het afsluiten van een Groen Gazon Service-abonnement, zullen de gemaakte kosten terugbetaald worden, met uitzondering eventuele gemaakte verzendkosten. Er zijn voor jouw geen kosten voor het retourneren van een pakket. Wel ben je verantwoordelijk voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht.

  • Hoe werkt de terugbetaling?

    Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht word je zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij jouw herroepingsmelding hebben ontvangen terugbetaald voor de reeds gemaakte kosten, met uitzondering van eventuele gemaakte verzendkosten voor levering van het pakket en/of producten bij het abonnement. Voor de terugbetaling maken wij gebruik van hetzelfde betaalmiddel als dat jij hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere betaalmethode. De terugbetaling is voor jou kosteloos. Als je hebt gekozen voor een duurdere leveringsmethode dan de goedkoopste standaardlevering, betalen wij de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug.

  • Kan ik mijn Groen Gazon Service pakket retourneren?

    Je kan binnen 14 dagen na het ontvangen van het eerste pakket van jouw abonnement gebruikmaken van het herroepingsrecht, waarmee je het eerste ontvangen pakket conform richtlijnen het pakket kunt retourneren naar ons. Daarna is de looptijd van 12 maanden bindend en is retourneren niet meer mogelijk.

  • Kan ik een product in mijn Groen Gazon Service (kosteloos) ruilen?

    Het is niet mogelijk om producten uit de Groen Gazon Service pakketten te ruilen voor andere producten.

  • Wie betaalt de kosten voor de retourzending?

    Er zijn voor jouw geen kosten voor het retourneren van een pakket. Wel ben je verantwoordelijk voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht.

Gazon advies nodig?

Ontvang deskundig inzicht met onze analyse en breng je gazon weer in top conditie.